2012. október 10., szerda

Közeleg a véég! :D - Bibi beszámolója


Sajnálatos módon, múlthetén nem tudtam írni ezért most két alkalmat is meg kell, hogy osszak a kedves közönséggel. Kezdeném, a két héttel ezelőtti alkalommal. össz visz, 3-4 csoport tag jelent meg. Ami nagyon kevés hozzá teszem. Beszélgettünk a világ nagy gondjairól meg hogy milyen lesz a remek mű!! :D  Fanni szerepével foglalkoztunk és a végén haladtunk is valamennyit. Hamar el ment az idő, Bíborka nagyon sokat beszélt a kezdő körben, de ezt már meg szoktuk tőle..:D Most beszélnék a legutóbbi alkalomról. Késve érkezett valaki, nem tudom hogy ki volt az!! (én) de nagyon mázlista volt, hisz bünti kártyát se kapott !! :D Képeket nézegettünk az eltelt alkalmakról, és szomorú voltam mert nemsokára vége, és én nem szeretném, hogy vége legyen!! :'(( Nem volt most se mindenki a foglalkozáson, páran más programot találtak fontosnak. igazából, beszéltünk, a csoporttal kapcsolatos dolgokról stb.. sokat nem tudok írni, viszont külön szeretnék valamit le írni. Én nem szeretném azt, hogy bárki is rosszul érezze magát. És semmi ilyesmi dolgot nem nézek el. Változtatunk akkor, orvosoljuk a problémát, de nem szabad hátat fordítani soha semminek. Mi egy csapat vagyunk, és segítünk egymásnak ha bármi van. Az előadás sikerülni fog, és ne is legyenek SENKINEK kételyei, hisz ha bármilyen negatív dolog kerül az agyba, az egy egész lavinát csinálhat. És akkor meg semmisül mind az amit felépített!! Na ezt kell megakadályozni!! Nem szabad, hogy olyan dolgok jöjjenek szoba, ami nem való oda! Mindig ugy állj a dolgokhoz, hogy az jól álljon hozzád!! :D Ha valaki nem értette volna hogy mit írtam, kérem az e-mail címemre küldjön egy levelet!! :D
utóirat: Én nem voltam a késő!! :DD  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése