2012. december 23., vasárnap

Az előadás és a projekt összegzése Ági szemszögéből

Hosszú 8 hónapon vagyunk túl. Úgy gondolom, mindenki beleadott mindent, amit tudott és/vagy amit akart, a lényeg, hogy az előadás sikeres volt, és egy komplett színdarabbal állhattunk ki, amiről csak pozitív visszajelzéseket kaptunk. Nagyon izgultam mindvégig, hogy milyen lesz ez az előadás. Személy szerint, hogy menni fog nekem az ének és az másoknak tetszeni fog-e. Izgultam azon, hogy mások rendesen megtanulják a szöveget. Sok munka volt ebben az egészben, és sokat köszönhetünk a szervezőknek is, hiszen mindig próbáltak segíteni, és ahol tudtak, ott segítettek is.
Boldog vagyok, hogy egy ilyen élménynek lehettem a részese, és hogy ilyen remek emberekkel hozott össze az élet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése