2012. december 20., csütörtök

Gábor értékelése



Az egész program alatt nagyon jól éreztem magam, nagyon sokat tanultam, a személyiségem változott, úgy érzem, több lettem attól, hogy részt vettem a programban A profilrajz elkészítést nagyon élveztem még úgy is, hogy segítségre volt szükségem a kivitelezésnél a kézfunkcióm hiánya miatt. Úgy érzem, ezzel a feladattal áttörtünk egy határt, amiről addig nem is hittem, hogy meg tudom tenni.
Az egész program során maximális elfogadást éreztem a csoport és a szervezők részéről, ugyanakkor én is törekedtem arra, hogy fejlődjek fizikai és szociális képességek terén egyaránt. A felállás előkészítést nagyon élveztem, az egész csoport hozzáállása olyan volt, hogy tudtam a project végére fel fogok tudni állni segítséggel közönség előtt, és végig elhittem, hogy ez lehetséges, egy pillanatra sem inogtam meg. A színházi próbákat is nagyon élveztem, teljesen más volt, mint a megszokott helyünkön próbálni.

Nagyon szívesen részt vennék egy hasonló projectben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése